måndag 20 juli 2015

Nygammal blogg var det här!


A first rough draft skapade jag för ungefär två år sedan med ambition att jag skulle börja blogga även när jag inte var utomlands. Jag fixade till layouten och flyttade över mina inlägg från resdagboken men kan såhär två år senare konstatera att börja blogga, det gjorde jag inte!

Något jag däremot har gjort är att jag har skaffat mig en kamera, gått två fotokurser och flyttat till fotogeniska Nya Zeeland. Så ikväll dammar jag av nygamla bloggen med en tanke att jag här ska kunna dela med mig av mina såväl gamla, nya och framtida bilder... och eventuellt lite tankar och reseinspiration.

Christchurch - let's do this!

Var det någon som hade hoppats på en reseberättelse just idag kan jag ju alltid tipsa om mina inlägg om SeattleBarcelona och Paris som jag knåpat ihop för jobbets räkning senaste åren. Ni vet då när jag uppenbart inte bloggade här!

- Therése

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar